Продавець ПРОМИСЛОВА ГІДРОПОНІКА розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
609 відгуків
ПРОМИСЛОВА ГІДРОПОНІКА
+380 (63) 718-90-92

Історія і ребрендинг відомого виробника добрив GHE в Terra Aquatica

 Історія і ребрендинг відомого виробника добрив GHE в Terra Aquatica

Лоуренс Брук - засновник General Hydroponics USA, Нусетта Кехді і Вільям Тексьє - співзасновники General Hydroponics Europe

ІСТОРІЯ

General Hydroponics Europe - GHE - було засновано у Франції в 1994 р Вільямом Тексьє і Нусетой Марі Кехді, отримавши міжнародне визнання за свою гідропонну ферму White Owl WaterFarm, де на початку 1990-х років вони вирощували урожай, який подавали в ресторанах, відзначених зіркою Мішлен в районі затоки Сан-Франциско.

 

Вільям з самого початку додавав нововведення, розробляючи нові продукти і методи, поєднуючи міць гідропоннщї технології з якостями і екологічністю органічних методів, які зараз стали настільки важливими. Разом Вільям і Ноусетта розробили нові методи сучасного землеробства, використовуючи тільки найчистіші інгредієнти добрив, багато з яких є харчовими, комбінуючи їх з найчистішими доступними органічними/біо інгредієнтами. Це більше, ніж гідропоніка і більше, ніж органіка або біо, це гібрид, який об'єднує найкраще з обох світів. Щоб описати і пояснити цей новий метод культивування, Вільям і Нусетта придумали фразу «Біопоніка». У цій області GHE залишається лідером.

Сьогодні продукти GHE можна знайти в усьому світі для вирощування здорових культур та отримання продуктів харчування, ліків і квітів. Продукція GHE розроблена для задоволення особливих потреб рослинників в будь-яких умовах навколишнього середовища, які вирощують рослини для своїх особистих і місцевих потреб.

GHE знаходиться в авангарді сучасного сільського господарства. Вільям і Нусетта, шановні і відомі в академічних колах по всьому світу, багато подорожують і викладають. Вони написали і опублікували безліч статей і книг, які сьогодні є частиною навчальної програми для студентів, які вивчають сільське господарство у всьому світі.

Книга Вільяма «Гідропоніка для всіх» тепер доступна на 7 мовах і надає виробникам велику інформацію і знання про те, як вирощувати рослини для їх особистих і сімейних потреб. Flora Series®, розроблена доктором Келом Херрманном для НАСА в 1976 році для проведення випробувань на орбітальних станціях внесла свій вклад в успіх GHE з моменту його створення, також як і Ripen®, FloraKleen®, WaterFarm®.

РЕБРЕНДІНГ

GHE® - це європейське відгалуження General Hydroponics, основної установи всіх фермерів в Сполучених Штатах. Однак в 2015 році ця каліфорнійська перлина була куплена американським гігантом газонних і садових товарів Scotts Miracle-Gro Co. Далеко від цих чисто фінансових міркувань і відповідно до своєї робочої етикою GHE вирішила прагнути до своєї незалежності.

Таким чином, GHE продовжило свою справу під назвою Terra Aquatica®: повністю незалежна французька компанія, що базується недалеко від іспанського кордону.

 

Чому Terra Aquatica®?

 

Тому що земля і вода - це те, що у бренду виходить найкраще. Тому що вони точно знають, що подобається Вашим рослинам, що вони поглинають і що їм потрібно.

 

Будьте впевнені! Виробник зберігає оригінальну формулу серії FloraSeries®, а також формулу всіх інших продуктів, які вони продають в даний час, тому що володіють правами на них. Зміниться тільки назва та маркування.

Після успішного переходу лінії органічних продуктів на новий бренд в березні 2019 року, всі добрива і мінеральні добавки також почнуть замінюватися новими етикетками з шестикутної емблемою і ініціалами T.A. для Terra Aquatica®, а також на нові назви, які більш чітко вказують на їх використання.

Як ні парадоксально, зміна ідентичності - кращий спосіб для компанії залишатися вірними трудовій етиці, яка рухала GHE з моменту її створення. В Terra Aquatica® все знають, що клієнти більше прив'язані до цих цінностей, ніж до бренду.

 

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner